Välkommen till oss!

Kom och träffa oss på Framtidsgymnasiet Göteborg! På öppet hus har du möjlighet träffa våra fantastiska elever och lärare, du kan se dig om i våra lokaler och ställa frågor om våra program och allt annat du vill veta om vår skola. Fyll i formuläret nedan så skickar vi påminnelser inför våra öppna hus för höstterminen 2021 och vårterminen 2022.

På grund av covid-19 kan våra öppna hus bli digitala eller bokningsbara, så kolla gärna en extra gång här på hemsidan innan du besöker skolan.

Du kan även nå oss på: 031-704 12 78 eller mejla till: goteborg@framtidsgymnasiet.se.

Vll du träffa oss redan nu?

Besök Digitalt öppet hus här!

Sms:a mig!

Information med anledning av covid-19

Din trygghet är viktig för oss och vi ber dig därför att göra en intresseanmälan inför ditt besök på Öppet hus. Detta för att vi snabbt ska kunna kommunicera eventuella förändringar till dig. På grund av covid-19 kan flera av våra öppna hus bli digitala eller bokningsbara.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer samt AcadeMedias riktlinjer för att bromsa smittspridningen av covid-19. Våra öppna hus kommer hållas enligt de regler och riktlinjer som finns. Håll dig uppdaterad här på vår hemsida för information om ändringar kring Öppet hus för just vår skola.