Boka en privat visning

Vill du få en guidad tur på Framtidsgymnasiet Malmö?

Nu kan du boka en privat rundvandring på skolan som ett alternativ till Elev för en dag som vi just nu inte kan genomföra. Du får möjlighet att se vår skola och ställa dina frågor om oss eller gymnasievalet. Vi kan självklart fokusera på just det programmet du är intresserad av. Så att du kan göra ett välgrundat gymnasieval!

Fyll i formuläret här nedanför eller kontakta Emma Granflo, biträdande rektor 040-690 10 02 eller emma.granflo@framtidsgymnasiet.se så hör vi av oss till dig och bokar in en tid för privat visning av vår skola. För att göra besöket tryggt och säkert tar vi emot max tre personer per sällskap.

Du hittar oss på Strömgatan 13.

Vill du veta mer om ett av våra program?

Har du bestämt dig för vilket program du vill söka? Vill du se hur våra yrkessalar ser ut? Berätta vilket program du är intresserad av inför ditt besök, så kan vi fokusera på det!

Fyll i formuläret för att boka en visning

Information med anledning av covid-19

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer samt AcadeMedias riktlinjer för att bromsa smittspridningen av covid-19. Rundturen på skolan kommer anordnas enligt de regler och riktlinjer som finns.
Vi ber dig att inte besöka oss vid symptom.